چگونه می‌توان به استوری اینستاگرام لینک اضافه کرد؟
نوشته شده توسط : بازاریابی اینترنتی

یکی از روش های افزایش تعداد بازدیدکنندگان وبسایت شما اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام می‌باشد. شما از این طریق می‌توانید تعداد کاربران را که به سمت کانال و یا سایت هدایت می‌شوند را افزایش دهید. این قابلیت جدید و مهمی است؛ چرا که بسیاری از افراد برای اولین بار می‌توانند، غیر از لینک موجود در قسمت ،bio لینک دیگری را نیز به پروفایل خود اضافه کنند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا چگونگی اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را آموزش دهیم.
چه افرادی می توانند به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنند؟
لینک گذاری در استوری اینستاگرام، برای نخستین بار فقط برای اکانت هایی که تیک آبی دارند فعال شد. اما در می سال ۲۰۱۷ اینستاگرام این قابلیت را در اختیار سایر دیگر حساب‌های کاربری نیز قرار داد. در حال حاضر لینک‌های قابل کلیک برای حساب‌های کاربری تجاری که حداقل دارای ۱۰ هزار فالوور هستند در دسترس است.
آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام
اضافه کردن لینک کار بسیار ساده‌ای است. اگر شما در اینستاگرام تجاری خود بیش از ۱۰ هزار فالوور دارید، می‌توانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید.
استوری اینستاگرام خود را شروع کنید.
شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام از عکس هایی که در ۲۴ ساعت گذشته تهیه کرده‌اید، برای گذاشتن استوری استفاده کنید. پس از بارگذاری تصویر یا ویدیو مورد نظر در بالای صفحه، آیکون لینکی وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید. پس از کلیک کردن بر روی آیکون لینک در بالای صفحه، پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود. شما می‌توانید در این صفحه آدرس کامل لینک مقصد را وارد کرده و سپس بر روی گزینه تأیید سبز رنگ و یا انجام شد کلیک کنید تا لینک ذخیره شود. زمانی که شما آدرس اینترنتی را به استوری اینستاگرام متصل کنید، آیکون زنجیر دربالای استوری نشان داده می‌شود و بیانگر این است که این استوری حاوی یک لینک است.
اضافه کردن Call To Action استوری اینستاگرام
اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام دلیل کافی برای کلیک کردن و رفتن به سایت شما نیست. یکی از عیب‌های این کار این است که دکمه لینک ممکن است واضح نباشد. بنابراین شما باید به فالوورهای خود آموزش دهید که چگونه از این لینک‌ها استفاده کنند. این آموزش می‌تواند شامل عبارت "گزینه بیشتر بدانید را فشار دهید تا وبسایت ما را ببینید" و یا "برای توضیحات بیشتر صفحه را بالا بکشید باشد".
لینک استوری چگونه به فالوور های شما نشان داده می‌شود.
هنگامی که کاربران لینک را در استوری اینستاگرام شما مشاهده می‌کنند، دکمه "بیشتر ببینید" را در پایین صفحه خواهند دید. این گزینه واضح دیده می‌شود. اما ممکن است برخی از کاربرانی که کمتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند، حتی ندانند که چنین گزینه‌ای وجود دارد و به همین خاطر شما باید دستورالعمل استفاده از لینک‌های استوری را برای کاربران خود شرح دهید.
چگونه از لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟
حتماً به این نکته توجه داشته باشید که به تعداد کل پست‌های موجود در استوری شما حداکثر یک الی دو استوری باید حاوی لینک باشد. همچنین همه گروه‌های استوری نیاز به لینک ندارند. شما به عنوان یک بازاریاب باید مطمئن باشید که اضافه کردن لینک به استوری ارزش مطلب شما را افزایش می‌دهد.
به محتوای اختصاصی خود در استوری اینستاگرام لینک دهید.
اگر شما نیز می‌خواهید کاربران را به وب سایت هدایت کنید، بایداز روش‌های خلاقانه مانند "زک کینگ" استفاده کنید تا بتوانید کاربران را برای بازدید از وب سایتتان تشویق و ترغیب کنید. شما می‌توانید برای نشان دادن محصولات و خدمات جدید خود از این روش استفاده کنید. روش‌های گوناگونی برای اضافه کردن لینک به استوری وجود دارد که شما از این طریق می‌توانید کاربران خود را برای استفاده از این لینک ها مشتاق کنید. به عنوان مثال "زک کینگ" در اینستاگرام برای اعلام برندگان مسابقه، لیستی از برندگان را در استوری قرار داده است. این استوری حاوی لینک است. در این روش بیننده ترغیب می‌شود تا برای مشاهده لیست برندگان بر روی لینک موجود در استوری کلیک کند.
با استفاده از لینک گذاری در اینستاگرام استوری های آموزشی خود را تکمیل کنید.
اگر شما محتوای آموزشی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید در برخی اوقات، دستورالعمل کامل آموزش خود را از طریق لینک از وبسایت خود در استوری اینستاگرام قرار دهید. برای نمونه اگر شما دستور تهیه غذایی را به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید در استوری آخر به همراه تصویر غذای آماده شده لینکی را قرار دهید تا کاربران با استفاده از آن وارد سایت شما شده و دستورالعمل کامل آن را مشاهده کنند.
تبلیغ محصولات و خدمات در استوری اینستاگرام
شما می‌توانید از استوری اینستاگرام برای تبلیغ برند محصولات و یا کسب و کار خود استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که همه استوری شما نباید شماره تبلیغ محصولات و خدمات باشد. این کار باید به درستی صورت گیرد. شما برای انجام این کار باید قالب استوری های همیشگی خود را حفظ کرده و همانند سایر استوری های معمولتان از این روش استفاده کنید.
نتیجه گیری
بازاریابان همیشه به دنبال راهی برای انتقال کاربران از اینستاگرام به وب سایت‌های خود هستند. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنید. با استفاده درست از لینک گذاری در استوری اینستاگرام مطمئن باشید که می‌توانید به طرز چشمگیری ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
ممنون از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم که از مطالعه مطالب فوق لذت برده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: